Quý 4 này ra mắt là có giá với xe để mua nhé anh !em cần giá của hai bản và khi nào có xe để mua
Có thông tin gì mới nhờ Bác up lên cho anh em. Thank Bác.Quý 4 này ra mắt là có giá với xe để mua nhé anh !
Con này sao bị tụi Tây chê quá. Xe chạy cà giựt, hộp số chuyển số không êm, nhất là khi chạy trong phố...
How It Drives
The turbocharged engine has power on tap, but its delivery is not always predictable. The Santa Fe tends to hesitate when accelerating in stop-and-go traffic or from mild cruising speed, a trait that's common among four-cylinder turbo engines. This effect is exaggerated when the eight-speed automatic transmission fails to shift smoothly as it tries to keep up with the demand for power. Drivers may see this most often during suburban driving and around town. Our Santa Fe is EPA-rated at 21 mpg overall.
Thằng khác thì chê xe ồn (quite a noisy car, phút 9:47), cảm giác lái thì cũng tạm được thôi chứ không phải xuất sắc gì (driving experience is decent, but not perfect). Mà thằng này nó chạy bản trim cao nhất rồi đó. Về VN giá rẻ rẻ em lụm 1 con cho osin đi chợ đỡ, còn mắc quá thì thôi...
How It Drives
The turbocharged engine has power on tap, but its delivery is not always predictable. The Santa Fe tends to hesitate when accelerating in stop-and-go traffic or from mild cruising speed, a trait that's common among four-cylinder turbo engines. This effect is exaggerated when the eight-speed automatic transmission fails to shift smoothly as it tries to keep up with the demand for power. Drivers may see this most often during suburban driving and around town. Our Santa Fe is EPA-rated at 21 mpg overall.
Thằng khác thì chê xe ồn (quite a noisy car, phút 9:47), cảm giác lái thì cũng tạm được thôi chứ không phải xuất sắc gì (driving experience is decent, but not perfect). Mà thằng này nó chạy bản trim cao nhất rồi đó. Về VN giá rẻ rẻ em lụm 1 con cho osin đi chợ đỡ, còn mắc quá thì thôi...
Chỉnh sửa cuối:
Em xem thấy mấy thằng Sale bên Mẽo cũng bảo Santafe giữ vòng tua cao khi chuyển số, không dc mượt. Tuy nhiên em nghĩ đây là do lỗi lập trình ecu, có thể điều chỉnh dc. Đáng để chờ đợi em này, tuy nhiên em nghĩ giá sẽ cao hơn con santafe 2018 khá nhiều.Con này sao bị tụi Tây chê quá. Xe chạy cà giựt, hộp số chuyển số không êm, nhất là khi chạy trong phố...
How It Drives
The turbocharged engine has power on tap, but its delivery is not always predictable. The Santa Fe tends to hesitate when accelerating in stop-and-go traffic or from mild cruising speed, a trait that's common among four-cylinder turbo engines. This effect is exaggerated when the eight-speed automatic transmission fails to shift smoothly as it tries to keep up with the demand for power. Drivers may see this most often during suburban driving and around town. Our Santa Fe is EPA-rated at 21 mpg overall.
Thằng khác thì chê xe ồn (quite a noisy car, phút 9:47), cảm giác lái thì cũng tạm được thôi chứ không phải xuất sắc gì (driving experience is decent, but not perfect). Mà thằng này nó chạy bản trim cao nhất rồi đó. Về VN giá rẻ rẻ em lụm 1 con cho osin đi chợ đỡ, còn mắc quá thì thôi...
Thêm thằng này chê xe hao xăng nữa nè. Nó chửi nặng thiệt (fuel economy is disappointingly mediocre). Nói chung em này rộng rãi, kiểu dáng đẹp, nội thất sang trọng, option ngập mặt nhưng chạy cũng thường thường thôi, máy yếu (bản xăng 2.4) và khá hao xăng. Không phải chê gì em nó nhưng cũng nên biết những nhược điểm trên để đừng kỳ vọng nhiều quá để rồi thất vọng. Con xe bình dân giá hơn 1 tỷ thì không thể đú với mấy xe sang giá cao gấp 2, gấp 3 lần được. Em cũng đang me em này. Chừng nào có xe về Việt Nam thì xin lái thử. Nếu chấp nhận được những nhược điểm của em nó và giá cả hợp lý thì xúc thôi
You'd think with less weight and a powertrain that emphasizes smooth efficient driving that the Santa Fe would have better fuel economy, but the 2019 model is disappointingly mediocre. At best, the front-drive 2.4L model does just 22 city, 29 highway and 25 combined mpg. Our AWD Ultimate 2.0T drops down to 19 city, 24 highway and just 21 combined mpg. That's a middle-of-the-pack performance in this class which includes the 22 mpg Jeep Cherokee, 22 mpg Subaru Outback and 23 mpg Volkswagen Tiguan, but that's still nothing to brag about.
You'd think with less weight and a powertrain that emphasizes smooth efficient driving that the Santa Fe would have better fuel economy, but the 2019 model is disappointingly mediocre. At best, the front-drive 2.4L model does just 22 city, 29 highway and 25 combined mpg. Our AWD Ultimate 2.0T drops down to 19 city, 24 highway and just 21 combined mpg. That's a middle-of-the-pack performance in this class which includes the 22 mpg Jeep Cherokee, 22 mpg Subaru Outback and 23 mpg Volkswagen Tiguan, but that's still nothing to brag about.