RE: Em mê Vespa thời trang !
Vespa mới thì nên kể đên Vespa GTS 250cc!! Cái đó thì tuyệt cú mèo! mỗi tội VN ko dc nhập về, mà Vespa VN bảo sẽ có VESPA GTS ở VN nhưng mà là THêm phụ kiện và chỉ thay đổi Vespa GT cũ đi thôi! chán chít![&:][&:][&:] Đây là mấy hình cho bác "chain" chiêm ngưỡng!
ENGINE
Type: Single-cylinder QUASAR, 4 stroke, 4 valve, electronic injection, catalysed
Displacement: 244 cc
Bore / Stroke: 72/60 mm
Max power: 16.2 Kw (22 hp) at 8,250 rpm
Max torque: 20.2 Nm at 6,500 rpm
Fuel: Unleaded petrol, RON min. 95
Distribution: SOHC
Injection: Port Injected Alfa/N type with lambda closed loop control and three way catalytic converter
Ignition: Electronic with inductive discharge, variable spark advance and three dimensional mapping
Cooling: Liquid
Lubrication: Wet sump, chain driven lobe pump, filtration during aspiration and discharge
Start: Electric
Gears: CVT with torque server
Clutch: Automatic centrifugal dry clutch with dampers
VEHICLE
Frame: Sheet metal with welded reinforcements
Front suspension: Single arm, dual chamber hydraulic shock absorber with coaxial spring
Rear suspension: Two dual effect shock absorbers with adjustable preload
Front brake Ø: 220 mm disc
Rear brake Ø: 220 mm disc
Front tyre: Tubeless 120/70-12"
Rear tyre: Tubeless 130/70-12"
SIZE
Length: 1,940 mm
Width: 755 mm
Wheelbase: 1,395 mm
Saddle height: 790 mm
Dry weight: 148 kg (150 kg with ABS)
Fuel tank: 9.2 litres (including 2 litres reserve)
Top speed: 122 km/h
Consumption: 29 km/litre (ECE + EUDC test cycle)
Consumption: 39 km/litre at 60 km/h
Acceleration to 30m: 4 seconds
Vespa mới thì nên kể đên Vespa GTS 250cc!! Cái đó thì tuyệt cú mèo! mỗi tội VN ko dc nhập về, mà Vespa VN bảo sẽ có VESPA GTS ở VN nhưng mà là THêm phụ kiện và chỉ thay đổi Vespa GT cũ đi thôi! chán chít![&:][&:][&:] Đây là mấy hình cho bác "chain" chiêm ngưỡng!
ENGINE
Type: Single-cylinder QUASAR, 4 stroke, 4 valve, electronic injection, catalysed
Displacement: 244 cc
Bore / Stroke: 72/60 mm
Max power: 16.2 Kw (22 hp) at 8,250 rpm
Max torque: 20.2 Nm at 6,500 rpm
Fuel: Unleaded petrol, RON min. 95
Distribution: SOHC
Injection: Port Injected Alfa/N type with lambda closed loop control and three way catalytic converter
Ignition: Electronic with inductive discharge, variable spark advance and three dimensional mapping
Cooling: Liquid
Lubrication: Wet sump, chain driven lobe pump, filtration during aspiration and discharge
Start: Electric
Gears: CVT with torque server
Clutch: Automatic centrifugal dry clutch with dampers
VEHICLE
Frame: Sheet metal with welded reinforcements
Front suspension: Single arm, dual chamber hydraulic shock absorber with coaxial spring
Rear suspension: Two dual effect shock absorbers with adjustable preload
Front brake Ø: 220 mm disc
Rear brake Ø: 220 mm disc
Front tyre: Tubeless 120/70-12"
Rear tyre: Tubeless 130/70-12"
SIZE
Length: 1,940 mm
Width: 755 mm
Wheelbase: 1,395 mm
Saddle height: 790 mm
Dry weight: 148 kg (150 kg with ABS)
Fuel tank: 9.2 litres (including 2 litres reserve)
Top speed: 122 km/h
Consumption: 29 km/litre (ECE + EUDC test cycle)
Consumption: 39 km/litre at 60 km/h
Acceleration to 30m: 4 seconds
RE: Em mê Vespa thời trang !
Hic... đây là Granturisimo mà, có phải LX đâu nhỉ? Em chỉ biết con ET8 của vợ em có chi phí hàng tháng tương đương con 4 bánh của em thui
Trích đoạn: chain
Sao không thấy các bác nói tới Vespa LX nhỉ?. Em không có nhiều hình nên nếu bác nào có xe và hiêu về vespa mới thì xin pót lên cho em xem va anh em cùng xem. Thanks !
Hic... đây là Granturisimo mà, có phải LX đâu nhỉ? Em chỉ biết con ET8 của vợ em có chi phí hàng tháng tương đương con 4 bánh của em thui
RE: Em mê Vespa thời trang !
Em chán nhất là Piagio, đề nổ thì kêu như máy phát điện, tiếng máy thì cứ như Isuzu, hay hỏng vặt và bán thì mất giá thê thảm!
Em chán nhất là Piagio, đề nổ thì kêu như máy phát điện, tiếng máy thì cứ như Isuzu, hay hỏng vặt và bán thì mất giá thê thảm!
RE: Em mê Vespa thời trang !
Em thấy giờ SH, @ , Dyland đâu hết ấn tượng rồi vì nhiều quá. Hồi Christmas vừa rồi về VN em co đi thử chiếc Vespa của bạn em. Xe độ máy đi xướng lắm. vặn ga phóng như tên.
Em thấy mặc đồ lịch sự đi mấy em này đẹp. chở thêm con ghệ nữa các bác nhỉ. Nói tới em ghiền quá. Học ở đây không ở VN, coi như em mất đi mấy khoảnh khắc đó. buồn quaaaaaaa' !
Em thấy giờ SH, @ , Dyland đâu hết ấn tượng rồi vì nhiều quá. Hồi Christmas vừa rồi về VN em co đi thử chiếc Vespa của bạn em. Xe độ máy đi xướng lắm. vặn ga phóng như tên.
Em thấy mặc đồ lịch sự đi mấy em này đẹp. chở thêm con ghệ nữa các bác nhỉ. Nói tới em ghiền quá. Học ở đây không ở VN, coi như em mất đi mấy khoảnh khắc đó. buồn quaaaaaaa' !