RE: F1 2007 - Melbourne
hè hè... cài này là lỗi chương trình dịch thuật Anh - Việt đó bab...
They still have to do two races and there will still be 10 grid-place penalties for failures prior to a race, but in general reliability should be better in 2007 because all teams had their engine specifications frozen in China last year. This is part of FIA President Max Mosley’s plan to cut costs by significantly reducing engine development budgets. It’s difficult to see how those behind on power in China 2006 will ever catch up, but when manufacturers spend millions of dollars chasing another 10 bhp, some sort of cost control makes sense. It means teams will have to focus on other areas of the car to gain an advantage and it will be fascinating to see how it all works out.
theo ngu ý của tôi à mấy cái thông số và đặc điểm kỹ thuật này đã bị fix lại từ Shanghai 2006 và chỉ được thay đổi trong biên độ cho phép... mà cụ thể nó là cái gì thì bố thằng Tây biết...
hè hè... cài này là lỗi chương trình dịch thuật Anh - Việt đó bab...
They still have to do two races and there will still be 10 grid-place penalties for failures prior to a race, but in general reliability should be better in 2007 because all teams had their engine specifications frozen in China last year. This is part of FIA President Max Mosley’s plan to cut costs by significantly reducing engine development budgets. It’s difficult to see how those behind on power in China 2006 will ever catch up, but when manufacturers spend millions of dollars chasing another 10 bhp, some sort of cost control makes sense. It means teams will have to focus on other areas of the car to gain an advantage and it will be fascinating to see how it all works out.
theo ngu ý của tôi à mấy cái thông số và đặc điểm kỹ thuật này đã bị fix lại từ Shanghai 2006 và chỉ được thay đổi trong biên độ cho phép... mà cụ thể nó là cái gì thì bố thằng Tây biết...