RE: OS F1 Fantasy - Brazilian GP
theo http://www.mclaren.com/features/technical/interactive_steering_wheel.php bác ""đã quá" thi 2 núm A& B ở vị trí số 6
[image]vô đây xem chi tiết các chức năng điều khiển
http://www.mclaren.com/features/technical/interactive_steering_wheel.php
[/image]
tính năng được mô tả tương đối chung chung " tất nhiên " có thể là bí mật công nghệ , nhưng có thể hiểu là đó là những nút để cài đặt các điều khiển xen kẽ trong quá trình đua. sự phối hợp được nhiều bộ phận khác nhau của xe làm cho lái xe tìm ra mức độ điều khiển với khả năng tốt nhất ...Nút Y cho phép lái xe đưa xe về số thấp nhất một cách nhanh chóng mà ko làm ảnh hưởng tới động cơ ...
6. A, B & Y
Used to change traction control settings. Multiple different combinations enable the driver to find the optimum level of intervention. This is crucial
because grip levels can can change radically during a race depending on factors such as the weather and track temperature,
how much rubber the cars’ tyres have deposited, and also any debris or dirt on the track. The numbered dial (Y) presets the lowest available gear,
allowing the driver to down shift very quickly without danger of selecting too low a ratio and over re wving the engine.
theo http://www.mclaren.com/features/technical/interactive_steering_wheel.php bác ""đã quá" thi 2 núm A& B ở vị trí số 6
[image]vô đây xem chi tiết các chức năng điều khiển
http://www.mclaren.com/features/technical/interactive_steering_wheel.php
[/image]
tính năng được mô tả tương đối chung chung " tất nhiên " có thể là bí mật công nghệ , nhưng có thể hiểu là đó là những nút để cài đặt các điều khiển xen kẽ trong quá trình đua. sự phối hợp được nhiều bộ phận khác nhau của xe làm cho lái xe tìm ra mức độ điều khiển với khả năng tốt nhất ...Nút Y cho phép lái xe đưa xe về số thấp nhất một cách nhanh chóng mà ko làm ảnh hưởng tới động cơ ...
6. A, B & Y
Used to change traction control settings. Multiple different combinations enable the driver to find the optimum level of intervention. This is crucial
because grip levels can can change radically during a race depending on factors such as the weather and track temperature,
how much rubber the cars’ tyres have deposited, and also any debris or dirt on the track. The numbered dial (Y) presets the lowest available gear,
allowing the driver to down shift very quickly without danger of selecting too low a ratio and over re wving the engine.