Theo theo phong cách elegant nên sẽ không upgrade body kit, mâm lớn ồn hơn và sóc hơn nên cũng loại ra khỏi danh mục upgrade.
Loa, NBT và ghế boeing đang là thứ được nhắn đến.
Chắc xe chuẩn bị chở bầu hay em bé nên ngại lên mâm to ồn.
Theo theo phong cách elegant nên sẽ không upgrade body kit, mâm lớn ồn hơn và sóc hơn nên cũng loại ra khỏi danh mục upgrade.
Loa, NBT và ghế boeing đang là thứ được nhắn đến.
Haha, quá chuẩn anhChắc xe chuẩn bị chở bầu hay em bé nên ngại lên mâm to ồn.
Haha, em cứ tưởng do em phủ cái hiệu ứng lá sen 3M nên kính rít, giờ thì chỉ còn kêu rột rột chứ ko nhảy nưax. Tìm hiểu 1 vòng thì tất cả gạt mưa ko xương như e90, e60 f10 đều bị hết ạGạt nước mưa E60 như con C, dành cho bác nào gạt nước mưa bị rít, nhảy nhót linh tinh:
Quote:
[xtable=skin1|border:0|cellpadding:6|cellspacing:0|100%x@]
{tbody}
{tr}
{td}
Originally Posted by AlwynMike' post='691918' date='Oct 13 2008, 02:24 PM
Guys,
If your wiper(s) is just noisy on EITHER the upstroke OR the downstroke (not both), then there is probably an easy, simple fix that will take a few minutes to do.
Imagine your leading edge of the noisy blade. What is happening is that the edge is trying to "dig in" to the screen (an exaggeration, I know, but it is an illustration). If you twist the wiper arm (not the blade) so that the blade has a reduced angle of attack to the screen, this will (in 90% of cases) cure your problem.
Get yourself a small adjustable spanner, and some rag or card to protect the paint on the wiper arm.
If your noise is on the upstroke, look along the arm, from the wiper end to the pivot. Put the spanner on the arm and twist the arm anticlockwise - about 10 degrees at a time.
Try your wipers - you'll probably have to only do it two or three times.
Obviously, if your blade is noisy on the downstroke, then twist the arm clockwise.
Mike{/td}
{/tr}
{/tbody}
[/xtable]
Như bác sỹ hoa súng ấy nhỉ.Cuối tuần mở bình nước coolant ra thấy không bị hao nước, nước làm mát thì vẫn còn xanh lét như thế này thì lại yên tâm chạy