Người chưa có xe thì ko nói, chứ người nhằm mua con này đi đô thị thì 2+2 thôi.con này về VN chết yểu ngay. Hàng sau cực kỳ chật và bí
"The second row is a pretty cramped affair with poor accommodation for adults. On top of that, it feels quite closed in with the pillars offering limited natural light from the outside. There’s also no USB charging, no air vents, and no centre arm rest, so it’s a pretty basic place to be. On the two outboard seats you’ll find ISOFIX anchorage points."
2020 Toyota C-HR review
There's a lot to like about the Toyota C-HR. But does this sporty looking SUV offer the thrills that its design hints at, at the entry level?www.carexpert.com.au
2 lớn + 2 nhỏ.
Còn xe mini mà tính chỗ ngồi như full size hoặc sedan D thì chờ Tàu nó làm.
bữa e thấy 1 em này màu Đen chạy khúc Tân Kỳ Tân Quý zòm ở ngoài Phê nhắm,Bản hiện hành bên Thái chạy nhiều mà VN thì
bữa đó k bik là xe gì mà Cool qtqđ giờ thì bik zồi
Trong đây có Bác nào đang sử dụng có thể nhín chút thời gian chia sẻ cảm nhận với ae được hôn
hjhj
Bác zòm cái đuôi của e nó thì cũng thấy được cái nhu cầu zòm ra bên ngoài của người ngồi hàng ghế sau nó bị hạn chế tới cớ nào + kết hợp với cái đuôi zểnh lên nữa thì thâu rầucon này về VN chết yểu ngay. Hàng sau cực kỳ chật và bí
"The second row is a pretty cramped affair with poor accommodation for adults. On top of that, it feels quite closed in with the pillars offering limited natural light from the outside. There’s also no USB charging, no air vents, and no centre arm rest, so it’s a pretty basic place to be. On the two outboard seats you’ll find ISOFIX anchorage points."
2020 Toyota C-HR review
There's a lot to like about the Toyota C-HR. But does this sporty looking SUV offer the thrills that its design hints at, at the entry level?www.carexpert.com.au
Xe này bên Thái chắc giới sinh viên nhà có đk rất thích đây, mà bên Thái sát nách xe quá xịn và rẻ, so với thu nhập của họ quá