28 mà lên phó tổng phụ trách sale đã gần 2 năm , giỏi nhờXe dap nói:@pinga: E mới 28 thôi )
- Status
- Không mở trả lời sau này.
Mun nói:Ai nói đi mer C sướng? , nhà giàu lắm tiền thì họ ko thèm mer C, bèo lắm thì mer E, bởi họ ko lăn tăn chuyện sửa chữa, bảo dưỡng và quan trọng là họ có tiền đổi xe sau 3 hay 4 năm.
Còn nhà cố lấy le, rướn lên mer thì chỉ đủ xèng mua mer C, bảo dưỡng, sửa chữa thì còng lưng kiếm xèng. Có sướng ko?
Mer C không phải dành cho ít tiền mà dành cho sở thích của từng người : dòng C thể thao hơn (trẻ hơn), dòng E lịch lãm hơn (già hơn). Bác phán vậy mích lòng AE lém đó, không phải ai lấy le, đèo bồng đều mua Mer C.
Em tìm thấy cái vụ VSC như này, các bác chú ý đoạn cuối nhé.
Nguồn:
[link]http://www.toyota.com/esq/articles/2010/VSC.html[/link]
How does it work?
Sensors can detect that the vehicle is skidding sideways, and when this happens, Toyota’s Vehicle Stability Control system can apply braking force independently to any of the four wheels while automatically controlling engine output. Together, these careful adjustments help to prevent lateral skidding.
The VSC system electronically monitors speed and direction, and compares the vehicle's direction of travel with the driver's steering, acceleration and braking inputs. VSC can help compensate for loss of traction which can cause skids. It utilizes some components shared with the Anti-lock Brake System (ABS) and an electronically controlled engine throttle as well as a dedicated computer and sensors providing information to the VSC system. These include a yaw rate sensor, a G-sensor and a steering angle sensor. When VSC is active, a warning beep tone and instrument panel warning light indicate that the system is functioning. In many cases, VSC reacts well before the driver is aware of a loss of traction. As with other safety technologies, such as anti-lock brakes, it is important to drive safely, since Vehicle Stability Control cannot defy the laws of physics, nor can it provide more traction than exists in a given condition.
While VSC has revolutionized vehicle steering and traction control, it does have limits. The system cannot provide more traction than exists between the vehicle and the road surface, and it cannot prevent lateral skidding if the driver makes extreme steering actions.
Nguồn:
[link]http://www.toyota.com/esq/articles/2010/VSC.html[/link]
How does it work?
Sensors can detect that the vehicle is skidding sideways, and when this happens, Toyota’s Vehicle Stability Control system can apply braking force independently to any of the four wheels while automatically controlling engine output. Together, these careful adjustments help to prevent lateral skidding.
The VSC system electronically monitors speed and direction, and compares the vehicle's direction of travel with the driver's steering, acceleration and braking inputs. VSC can help compensate for loss of traction which can cause skids. It utilizes some components shared with the Anti-lock Brake System (ABS) and an electronically controlled engine throttle as well as a dedicated computer and sensors providing information to the VSC system. These include a yaw rate sensor, a G-sensor and a steering angle sensor. When VSC is active, a warning beep tone and instrument panel warning light indicate that the system is functioning. In many cases, VSC reacts well before the driver is aware of a loss of traction. As with other safety technologies, such as anti-lock brakes, it is important to drive safely, since Vehicle Stability Control cannot defy the laws of physics, nor can it provide more traction than exists in a given condition.
While VSC has revolutionized vehicle steering and traction control, it does have limits. The system cannot provide more traction than exists between the vehicle and the road surface, and it cannot prevent lateral skidding if the driver makes extreme steering actions.
Quai Dan nói:Mun nói:Ai nói đi mer C sướng? , nhà giàu lắm tiền thì họ ko thèm mer C, bèo lắm thì mer E, bởi họ ko lăn tăn chuyện sửa chữa, bảo dưỡng và quan trọng là họ có tiền đổi xe sau 3 hay 4 năm.
Còn nhà cố lấy le, rướn lên mer thì chỉ đủ xèng mua mer C, bảo dưỡng, sửa chữa thì còng lưng kiếm xèng. Có sướng ko?
Mer C không phải dành cho ít tiền mà dành cho sở thích của từng người : dòng C thể thao hơn (trẻ hơn), dòng E lịch lãm hơn (già hơn). Bác phán vậy mích lòng AE lém đó, không phải ai lấy le, đèo bồng đều mua Mer C.
Xe cộ rất khó nói lắm bác Mun, nói thế dễ mích lòng lắm.
Như em toàn đi SAV( X3 và Captiva), bữa trước có nghía thêm sedan, ngồi vào BMW S5 và S3, nói thật em thích series 3 hơn, S5 nhìn đạo mạo quá, mà trong khi mình lớn tuổi, sales cứ giới thiệu S5, nhưng thực sự ngồi vào không khoái, chỉ cách âm tốt hơn và dàn audio ngon hơn thôi, nhưng tính năng lái S3 đã hơn nhiều.
Tưởng trích từ đâu. Trích từ Toy là ý nghĩa mọe gì. Tưởng 1 tập chí xe hơi có uy tín hay NHTSA thì đáng để xem. Vừa đáng trống vừa la làng.Mun nói:Em tìm thấy cái vụ VSC như này, các bác chú ý đoạn cuối nhé.
Nguồn:
http://www.toyota.com/esq/articles/2010/VSC.html
How does it work?
Sensors can detect that the vehicle is skidding sideways, and when this happens, Toyota’s Vehicle Stability Control system can apply braking force independently to any of the four wheels while automatically controlling engine output. Together, these careful adjustments help to prevent lateral skidding.
The VSC system electronically monitors speed and direction, and compares the vehicle's direction of travel with the driver's steering, acceleration and braking inputs. VSC can help compensate for loss of traction which can cause skids. It utilizes some components shared with the Anti-lock Brake System (ABS) and an electronically controlled engine throttle as well as a dedicated computer and sensors providing information to the VSC system. These include a yaw rate sensor, a G-sensor and a steering angle sensor. When VSC is active, a warning beep tone and instrument panel warning light indicate that the system is functioning. In many cases, VSC reacts well before the driver is aware of a loss of traction. As with other safety technologies, such as anti-lock brakes, it is important to drive safely, since Vehicle Stability Control cannot defy the laws of physics, nor can it provide more traction than exists in a given condition.
While VSC has revolutionized vehicle steering and traction control, it does have limits. The system cannot provide more traction than exists between the vehicle and the road surface, and it cannot prevent lateral skidding if the driver makes extreme steering actions.
Cam có đủ cái chuẩn này không?Mun nói:cái này là tiêu chuẩn kỹ thuật, biết nó nói gì hem chú?
Hay cái nào ghê hơn mới lắp đc. Vấn đề không nằm ở đây anh ạ.
Đừng làm sao lãng dư luận với cái trích dẫn của Toy đó.
Nó không mang ý nghĩa gì lớn ở đây.
Nếu anh thích em dịch rồi tương lên đây nhé! Nghe nói mới khó chứ dịch thì dễ hơn đúng không nè!
sao bác nu như con bò đội nón thế , càng già lẽ ra phải càng khôn chứ sao lại càng nu thế này. Bác ăn nói như vậy k sợ mất lòng máy a e đi mec C à ? Đừng có mà suy bụng ta ra bụng người như thế chứ , đi xe cỏ rác mà dám bảo người đi Mec C đú thì VCL quá ... Em k có đi MEc C nhá nhưng tháy bác xàm shit như vậy nên ngứa ngáy chửi thẳng vào cái mặt bác cho bác nu nhé.Mun nói:Ai nói đi mer C sướng? , nhà giàu lắm tiền thì họ ko thèm mer C, bèo lắm thì mer E, bởi họ ko lăn tăn chuyện sửa chữa, bảo dưỡng và quan trọng là họ có tiền đổi xe sau 3 hay 4 năm.
Còn nhà cố lấy le, rướn lên mer thì chỉ đủ xèng mua mer C, bảo dưỡng, sửa chữa thì còng lưng kiếm xèng. Có sướng ko?
- Status
- Không mở trả lời sau này.