Hạng B2
1/4/11
352
23
18
Có bao giờ FIA tính đến việc thay đổi về quy định nhưng vẫn đảm bảo tính thẩm mỹ của chiếc xe không các bác nhỉ?
Em thấy trước đây mấy năm F1 đẹp lắm mà (2003-2006). Sau đó, việc sử dụng lốp trơn làm cho xe xấu đi một phần và năm nay, quy định mũi xe phải hạ thấp xuống thì làm cho chiếc xe xấu quá là xấu!


 
Hạng D
30/7/11
1.302
240
83
61
Cuộc chiến công nghệ đầu tiên ở Melbourne:
Here again the two new ears to the roll bar of the Silver Arrow in close-up. About the additional air intakes drive modules are cooled in the rear. We tap the gear.
Mercedes-Formel-1-GP-Australien-2014-Technik-fotoshowImage-53a56e84-765617.jpg

Mercedes was almost all the driving tests without these additional openings on the go. In Australia, there were two different versions of the same
Mercedes-Formel-1-GP-Australien-2014-Technik-fotoshowImage-c199f235-765618.jpg

Also, a new front wing went on his way Down Under. We show here for comparison once the old wing of the test from Bahrain
Mercedes-Formel-1-GP-Australien-2014-Technik-fotoshowImage-9af03f4d-765619.jpg

In a first modification were the main panel small "thorns" attached. They should prevent scraps of rubber or other dirt in the slots sets
Mercedes-Formel-1-GP-Australien-2014-Technik-fotoshowImage-ffe432cf-765620.jpg

See all: http://www.auto-motor-und...nik-front-8212855.html
 
Last edited by a moderator:
Hạng D
30/7/11
1.302
240
83
61
<h3>Ferrari's blown wheel-nuts</h3>Mẹo này không mới vì RB và william đã dùng mùa trước nhưng do quy định mới mùa này không dùng được.
Ở China 2014. Fer đã áp dụng và được cho là thành công.
ferrari-tech-blow-1.jpg